Ben tam 9. Haftaya girdim bugün. İyi gidiyor genel olarak 🧿 bazen çok kötü kalkıyorum bazen çok iyi. Mide bulantım oluyor ama kusmuyorum. Çok iştahım yok. Bi gün öyle bi gün böyle… Ama beterinden korusun Allah şu an memnunum şikayet etmiyim . Sizin nasıl gidiyor 🥰😇