Ayazipek anladım dediğinizi aynen öyle de çok gördüm, organizasyon firmaları da yapıyor öyle. O da hoş oluyor tabi de birkaç tane de yatak kenarlarında olsun istiyordum ben. Zaten odadaki tek süs balonlar olacak, tül vs. birşey yaptırmadım ben, organizatör de tutmadım zaten, işte balonlar yeterli olur diye düşünmüştüm ama