Doğumuna az kalmış yada doğumdan korkup rahatlamak için pozitif hikayeler okuyan güzel anne adayları hoşgeldiniz🥰bende doğumdan korkup kendimi telkin etmek için gelip dogum hikayeleri okurdum ve gerçekten işe yarardı da ve inanın beyninizi nasıl hazırlarsanız o şekilde ilerler süreç neyse 29 ağustosta hastaneye kontrol için gittim ama hastane yaşadığım yerden uzak olduğundan yatış olabilir diye eşyalarımızı da götürdük bu arada 40+3 ama sancı felan hiçbişey yoktu muayeneden sonra 1cm açılmam vardı nstye gönderildim sancı çıktı ama ben hissetmiyodum doktor yatış istedi evimiz uzak diye yatış işlemlerini felan yaptık tekrar muayene nst sancı var açılma 2cm ama ben hiçbişey hissetmiyorum daha sonra damar yolu açıldı sabaha kadar bekliycez ilerleme olursa olmazsa suni sancı vericez dediler tabi yine kontrol edildi 2 3 saate bir nst ve açılma ayni değişen bisey yok sabah alttan açılma ilerlesin diye ilaç bırakıldı rahim altına açılma 3cme daha sonra 4cme geldi daha sonra doğumhane odasına aldılar yemek ye sıcak duş al ve yarım saat yürüyüş yap dediler hepsini yaptım açılma 5 cm oldu sonra tekrar açılma ilerlesin diye ilaç verildi tekrar yürüyüş yaptım belimden aşağıya ve vajina girişine sıcak su döktüm ve açılma 6 7 cm oldu artık bundan sonra ilerleme olmayınca damar yoluna suni sancı verildi ondan sonra ağrılar başladı sancılar geldikçe itme ıkınma yaptım gittikçe nefes egzersizi ve sonunda doğum başlatıldı üç dört aralıksız ıkınma ve doktorun karnıma biraz oluşturduğu baskıyla oğlum geldi dünyaya şükür ondan sonrası zaten insanın aklında pek kalan şeyler değil çünkü o an bebeğini gördüğünde tenini hissettiğinde dünyaya yeniden gelmiş gibi oluyorsun ve ondan sonrası yeniden hayat bulmak gibi bişey dikişler iki üç gün zorluyo oturup kalkma açısından ama geçiyo sonra ben normal doğumdan aşırı korkan biriyken kendimi buna hazırlamak için okuduğum yazıların yaptığım egzersizlerin faydasıyla keyifli bir doğum geçirdim bide doğum anında aklıma gelen tüm duaları okudum:)Rabbim yardım ediyor inanın kendinize sağlıklı ve mutlu doğum geçirmeniz bebeğinizi sağ salim kucağınıza almanız duasıyla🤲ben bebeğimi emzirmeye🥹darısı sizlere☺️💖🌺