Kızlar merhaba yeniden buralardayım. Bugün ikinci çocuğuma hamile olduğumu öğrendim duygularım tarifsizzz gerçekten 🥹 akşam kan verdim sonucum 264.19 adetim 15 gün geçti sizce değer iyiii mi ? Yarın doktora gideceğim riskli hamileliğim olduğu için doktorum kanda öğrenir öğrenmez gel ve oksapar kan sulandırıcı iğneye başlayacagmi söyledi ama yarın bu değer ile kese gözükmez değil miii ? 🥹🥹