xesra-0911 Yaşayan var mı ya normalde göbeğimde hiç tüylenme olmazdı hamile olunca oluşmaya başladı ne yapmalıyım
Esra995 xesra-0911 bende de oldu çocuk doğsun bir süre sonra epilasyon yaptırirsiniz bırakın çıksın ❤️
Iremsel_ xesra-0911 ben de aynı durumdan muzdaribim benim sadece göbekte de değil bütün vücudum lazerli ve uzun zaman sonra ilk defa orman kaçkınına dönüştüm şaka gibi çözümü varsa bana da haber verin lütfen 😂
xesra-0911 nilsumm yaa doktora gidince ultrasonla felan bakınca çok utanıyorum almakta istemiyorum çoğalır diye doğumumada daha var inşallah doğumdan sonra dökülür 😅🫢🙈
ecemk94 Aynı konudan ben de muzdaribim. Ağda yaptırsak genital bölge ve göbek bölgesine sorun olur mu sizce bilen var mı
xesra-0911 ecemk94 ben genital bölge için ağda yaptırıyordum normalde fakat hamilelikte hijyenik olmuyor diye evde kendim jiletle alıyorum ama göbeğime hiç dokunmadım çoğalır diye doktora gidincede utanıyorum ultrasonla göbekten bakıyor ya 🥲
ecemk94 xesra-0911 kesinlikle aynı şeyi düşünüyorum bir sonraki kontrolde doktoruma danışacağım genital ve göbek bölgeme ağda yaptırıp yaptırmayacağımı soracağım.