bebiveben Selam kızlar bugün 30+1 oldum ve ilk nstye girdim. Bebek 1.579 kg ve 40 cm geldi. Kalp atışları düzenli çok şükür. Kilo boy iyi mi sizce ? Doktor gayet iyi haftasına uyumlu dedi
Fatmaaa1921 bebiveben bence gayet güzel maşallah zaten son aylarda daha çok kilo alıyorlar sağlıcakla kavuşun 🫶🏻
1ErkekkkAnnesi bebiveben 30. Haftamdayım bende 2. Gebeliğim 29. Haftada gitmiştim kontrolüm 32. Haftada sağlıkla doğsunlar inşallah doktor bi sıkıntı görmediyse iyidir merak etmeyin 🌸 sağlıcakla gelsinler inşallah
bebiveben Fatmaaa1921 çok teşekkür ederim hepimiz sağlıcakla kavuşalım inşallah 🫶🌸 doktordan duysak da tecrübelilerden onay almak daha rahatlatıyor sanki 🫣
Fatmaaa1921 bebiveben yani sağlıklı olması daha önemli bebekten bebeğe değişiyor ama gayet güzel naçizane tavsiyem bebeğinizin kilosunu söylemeyin :)
bebiveben Fatmaaa1921 ilk hamilelik heves olunca her yere bağırası geliyor insanın 😊 ama çok haklısınız gerçekten söylememek lazım iyi gözle de bakılsa nazar değebiliyor
bebiveben nilsumm belki bir hafta önde diye öyle çıkmıştır bilemiyorum. Benimkine haftasına uyumlu dedi. İnternetten araştırdığım da normal gözüküyor ama bilemedim.
bebiveben 1ErkekkkAnnesi hepimizin bebişleri sağlıkla doğsun mis kokularını içimize çekebilelim inşallah 🌸💕