Yldz_89 Herkese merhaba 32 haftalık gebeyim günde 2 kere magnezyum içmeme rağmen karnımde sertleşmeler devam ediyor öncesinde doktora dediğinde magnezyumu günde 2 kereye çıkarmıştı bi zaman normal geçirdik ama şu sıralar yine aynı şeyleri yaşıyorum sanki aşağıya baskı da yapıyor normal Birşey mi neden böyle olur bilmiyorum bu arada 2. Gebeliğim bu ilkinde bu tarz Birşey yaşadığımı hatırlamıyorum 🌝 benim gibi olan bar mı varsa doktorlarınız ne dedi bu duruma
Fatmaaa1921 Yldz_89 Benimde öyle suyu fazlaydı yediklerime dikkat ettim suyu en son kontrole gittiğimde suyu normale dönmüştü tabi öyle olunca normal beslenmeye geri döndüm şuan yine kasılma oluyor bende de ama bu haftalar da yalancı kasılmalar doğuma hazırlarmış o yüzden diye biliyorum belli bir haftadan sonra suda azalma yada çoğalma olmadığını duymuştum sabit kalıyormuş yani
SuEr_Tu1512 Yldz_89 Aynı durumdayız yaaa😮💨 Nerdeyse 25.haftadan beri bebek bi yerde toplanıyor, kasılıyor, aşağıya baskı yapıyor 😟 Şuan 31 haftalığız. Kaburga, sırt ve bacak ağrılarım da çoğaldı. Hepsi bir arada zamanın geçmesini bekliyorum 🥺
Gullu1094 Yldz_89 bnde 31 haftalık oldum benimde kasılmalarım var ama normal bence son aylar oluyor öyle bebeğimiz doğuma hazırlık yapıyor zorlanmamiz çok normal bsy
nilsumm buse2507 Askım bende seninle aynı haftadayım ama benimm bebeğim bir hafta önden gidiyor son adet tarihine göre 31+6 haftalık doktora göre 32+6 saat 00 da 33 haftalık olacak benimde suyum çok fazla doktor kan şekerin yüksek ondan dedi sende bir kan şekerine baktır canım birde doktor 2 200 kilo dedi bana sizin bebek kaç kilo acaba?
Yldz_89 Fatmaaa1921 bende su fazlalığıyla ilgili Birşey demedi yoktur diye düşünüyorum 31+3 kem kontrole gittim 2 hafta ileriden gidiyor dedi yani her kontrolde söylüyor zaten 31 ken bebek 2300 kg du
nilsumm Ayse0299 Önceden son adet tarihine göre ilerliyordum doktor dedi ki benim hesabıma göre ilerle🐣
Fatmaaa1921 Yldz_89 maşallah bende 30+3 mü benimde öyle kasılmalarım oluyor artık normaldir diye düşünüyorum
Yldz_89 Gullu1094 doğrudur ama bu benim 2. Bebek ilkinde böyle bir şey yoktu bunda olunca bi sıkıntı mu var diye düşünüyorum bazen
Gullu1094 Yldz_89 doktr kontrolün ne zmn canım doktr kontrolunde diyebilirsin kasılmaların olduğunu ama normal karşılayacaktır bı sknti yoksa nst ve ultrason da
Berencim Yldz_89 söyledim, gittim de bebek doğum pozisyonunda ve ittiriyor sürekli o yüzden ağrı olması normalmiş