Minikkkerkekkinnannesii Selam arkadaşlar. Karnım 12. Haftada cıkmaya baslamıstı suan 26 haftalığız karnım son 1 haftadır gözüme küçük gözüküyor. Nedeni ni merak ediyorum acaba karnımın büyümesi durdu mu böyle bi durumla karsılasan var mı. Arkadaşım var haftalarımız aynı en son 1 ay önce görüştük benim karnım kocaman dı onun ki küçüktü simdi tekrar görüştük onun ki benim karnımı geçmiş biraz kafama takıldı. Düşüncelerinizi merak ediyorum. Ve hala karnım yukarıya cıkmadı🤔
Berkaytuana Minikkkerkekkinnannesii bazen bende de oyle oluyor bi bakıyorum kocaman bir bakıyorum küçük 😅 gazla alakali olduğunu düşünüyorum çünkü geçen hafta kontrole gittim şükür bi sorun yok bebeğim de