kuelkedisi Merhaba, ben 12 haftalık hamileyim. En son 7. haftada kalp atışını görmek için doktora gitmiştim. Sizce tekrar ne zaman doktora gitmem gerekir? 16. hafta çok mu geç olur? Yani böyle bir durumda böyle giden oldu mu aramızda?
ipek63yldz_ kuelkedisi 2.Gebeligim benimde şuana kadar Toplasan 4-5 kez gittim 30+4 olduk Hiç bir testi yaptırmadım . Çok şükür oglumdada yapmamıştım bundada ne olursa baş göz üstüne dedim yapmak istemedim. Görenler saçma bulur ama Allah’ın verdiği birşey bir hastalık veya sorunu oldugunda aldıracak degildim yani 🤲🏻 çok şükür de bir sorunu yok gayet iyiyiz 🤲🏻 . Benim düşüncem 2.ci gebelikte biraz daha bilgili oldugumuz için daha az gidiliyor doktora ❤️ ama aşırı agrım falan oldugundan hiç durmam yani direk giderim 40 kezde olsa .
demirrleydi_ kuelkedisi benimde ikinci gebelik 4 veya 5 haftada bir gidiyorum kontrole şuan ikili tarama zamanı gelmiş bencebgit