Geçmiş olsun ben 3. Bebeğime hamileyim 2 normal doğumum var ikiside varis varken normal oldu. Buda kısmetse normal olacak. Ayakta kaldıkça ağrı oluyor. İlk iki gebeliğimde doktorum aynıydı cerrahpaşada doğum yaptım. Varislerle ilgili bir sorun yaşamadım. Bu hamileliğimde doktor değiştirdim. Bu doktorda bazen doğuma yakın bebeğe kan akımı hızlı oluyor varisler küçülebiliyor. Doğuma yakın muayene edip karar veririz dedi. Eğer kanama damar patlama ihtimali varsa zorlamayız dedi. Ama üç gebelikte de ilaç falan kullanmadım.