sevgi0205 bende 9. Hafta içindeyim 8.haftamın sonlarına doğru ben de o durumdaydım 37’nin çok üstünü görmedim ama 37,5 ları gördüm bende. Gün içinde sağlıklı beslenmeye çalıştım evi sürekli havalandırdım ve kahvaltıdan sonra bir tane akşam yatmadan önce de bir tane parol içmeye özen gösterdim ki terleyip ateşi atayım diye. Doktora gitmedim ya da doktoruma danışmadım tavsiye değil tabii ki ama kendi yaşadığımı paylaşmak istedim