Kızlar yarın 12+6 haftalık olacağız inşallah doktor randevusu aldım devlete çünkü sağ bacağımda belimden başlayıp tüm bacağımı kaplayan kasılmalar var o ağrı girince hareket edemiyorum kendi doktorumda biraz uzak bize eşimde işten izin alamadı bende devlete gideyim dedim sizce gidince cinsiyeti öğrenebilir miyim