maviboncuukk Canan__ teşekkür ederim💖 yok canım kafaya takılacak bir şey yok önemli olan 2 günde gösterdiği artış senin ki de artmış öyle görünüyor.Bakalım yarın kaç çıkacak haftalarımız aynı büyük ihtimalle
sedareyhan Benimde tüp bebek transferi 8. Gün 27.4 ve 11. Gün 51.9 çıktı sizce gebelik var mıdır? Yarın 12. Gün tekrar test yapıcam
derryaaneva maviboncuukk ya benimde adetten 4 gün önce iki tane procoktor test yaptım silik çıktı kan verdim değerim 2 yani negatifti adetim 1 gün geçti yine test yaptım yine çıktı çift çizgi şimdi adetim 4 gün geçti neden böyle oluyor acaba
Jdjsjsksk derryaaneva ben de bir gün gecikmeyle kanda 1.2 çıkmıştı ama iki test de silikti 15 gün sonra tekrar 4000 betayla öğrendim umarım sende de vardır canım
maviboncuukk derryaaneva yani bilemiyorum ben reglime 4 gün kala kan verdim 518 çıktı aynı gün erken gebelik testi yaptım o da net çıktı.Farklı bir marka da test yap istersen geç döllenme de olabilir seninki.
maviboncuukk derryaaneva kan testi kesin sonuç verir canım yarın bir daha ver umarım sağlıkla gebesindir.
FatmaZehra06 @sedareyhan 2 günde bır verırsen daha net artışı görürsün canım var hayırlı olsun sağlıkla ılerlesın ınsallah