Kızlar daha önce spinal veya epiduralli sezaryen yapmış olanların fikrini merak ediyorum. 6 eylüle gün verildi doktor seçimi bana bıraktı ama karar veremiyorum tecrübelerinizi hikayelerinizi artıları eksileri yazarsanız fikir olur sevinirim.
olumsuz negatif hikayeleri olanlar yumuşatarak yazarsa mutlu olurum birkaç gün kala panik atak yaşamak istemem :))