[silindi] Kızlar dün kan verdim ve 23.08 çıktı. Bugün kasık ağrım, akıntım ve bel ağrım var. Benim gibi Yeni öğrenip hangi belirtileri yaşıyorsunuz acaba merak ediyorum?
Merve2520 [silindi] bende adete 5 gün kala 22 ile öğrenmiştim sonrasında değerlerim çok güzel yükseldi ve bugün 5+5 de hem keseyi hemde kalp atışlarını duyduk umarım sağlıklı ve güzel bir süreciniz olur 🥹
efnanhiraa [silindi] 10 ile öğrendim 5+5 de hem bebeğimi hemde kalp atışıni gördüm benidme aynı sekildi devam ediyor bel hafifledi sancmda ara ara girip çıkıyor
atesvesu [silindi] 3 gün gecikme ile idrar testinde 4.gun de kan testinde 140 değerle öğrendim gebeligimi kasik ağrım bel ağrım var bugün progestan başladık
[silindi] Merve2520 yaaa teşekkür ederim. Yarın doktora gideceğim detaylı görüşmek için. Umarım bende biran önce kalp atışını duyarım🥹
[silindi] atesvesu kasık ağrıları normal o zaman. Regl olacağım diye korkuyorum kasıklarım ağrıdıkça🥹
cemresi [silindi] Bende 1 gün gecikmede 45.76 ile öğrendim 2 gün sonra 144.50 olmuştu Bugun doktora gidicem Ama kasık ağrısı bende de var Ara ara sancı gibi girip gidiyor uzun sürmüyor Gaz sancısı gibi Normal oldugunu söylediler canım 😊
[silindi] cemresi bende bugün tekrar beta için gideceğim kasık ağrımı söyleyeceğim bakalım bana ne diyecek ama çoğu kişide oluyormuş normalmiş içim rahatladı 🥹
[silindi] atesvesu yooo dayanılmayacak gibi değil regl sancısından biraz daha hafif ama normalmiş okuduğum kadarıyla.