nur_x reglimizde yumurtlamamıZda aynı dün ishal için doktora gittim ama gebelik şüphem var dedim doktor daha zaman var oluştuysa bile çıkmaz dedi yinede kan verdim sizde biraz bekleyin isterseniz o serum için beta baktı ama çıkmaz yinede içimiz rahat olsun dedi sizde benim gibi bekleyin isterseniz🥰