prensesssannesi Adetim 6 Eylül dün yapmıştım ikisinide üstteki testte bişey yoktu sonradan gördüğüm için diğerinide yaptım ama idrara sıkışık değildim o yüzden mi çıkmadı yoksa diğeri kurumamı yıkadım testleri zaten diğerinde bişey yok ama ilkindeki çizgi gitmedi
Dnzz2 Bebe time sık sık kuruma çizgisi çıkarıyor hatta erken gebelik testi olanı da yanlış pozitif veriyor çoğunlukla o da hatta kuruma çıkartıyor sonrasında ve adetine daha varmjs canım erken gebelik yapsan çıkabilir başka bir marka ile