ynzl aslında 38+1 olacağız sat’a göre ama ultrasonda 38+1 çıkınca doktorum tamamdır artık dedi 🥹 ben de bazen erken gelir mi acaba diyorum genelde de hep öyle oluyormuş sezaryen günü verilenler heyecandan mı neyden artık gününden önce doğuruyorlar🥲 amin inşallah sağlıklı gelsin bebişlerimiz, cinsiyeti neydi sizin?