Yagizelifnur herkeste farklı oluyor tabi ama benimde 34-35. Haftada sanki azalmış gibiydi sabahları dürtmeden asla hareket etmiyordu tedirgin oluyordum şuan 36. Haftadayım sabah gözümü açtığımda hemen hissediyorum dönemsel azalmalar oluyor bence ve ilerleyen haftalarda hareketlerin daha belirgin olması lazım, bi doktordan duymuştum yeri daraldığı için az hareket etme diye bişey yokmuş, düzensiz sancılarla falan yorulduğu için sürekli uyuyor olabilir sizi endişelendiricek kadarsa doktora gidin bence