Arkadaşlar merhaba, eşimde 3. Grade varikosel çıktı. Test sonuçlarında hız ve sayı düşük. Şekil bozukluğu da var %1 o beni korkutuyor. Hız ve sayı ameliyattan sonra düzeliyormus ama morfolojik bozukluk çok artmıyormuş. Bu durumu yaşayan varsa sizde nasıl ilerledi? hangi hastanede ameliyat oldunuz? memnun kaldınız mı?