Kızlar merhaba bugün doktor kontrolüm vardı 5+5 haftayız şuan.Keseyi 4+2’de görmüştük küçüktü bu kez gittiğimde kese boyutu büyümüştü fakat bebeği göremedik henüz.Doktorumuz haftaya tekrar çağırdı. haftaya görmüş olmamız lazım dedi bu şekilde erken öğrenen, bu durumu yaşayan var mı?