Nomoyav Kızlar 39 haftalık bugün Nst de sancı çıkmadı ama sürekli tuvalet ihtiyacım varmış gibi gidip geliyorum fakat tuvaletimi yapamıyorum. Sizce doğum belirtisi mi? Yoksa gazım falan mı var? Fikirlerinizi almak beni rahatlatıyor?