Arkadaşlar merhaba bir kere sağlıksız gebelik geçirdim daha sonra da kimyasal gebelik geçirdim bu üçüncü gebeliğim olacak ama kan pıhtılaşma olmamasına rağmen doktor bana kan sulandırıcı vermiş. Kullanan var mı aranızda ve ne kadar süreyle kullanılıyor