Cerokk bende gebeliğimin ilk başından beri yatıyordum düşük riski çok yüksekti herşey düzeldi derken rahmim kısaldı hunileşme başladı Serklaj oldum şimdi de Serklaj sebebi ile yatıyorum.İnşaallah sağlıkla alırsınız kucağınıza
Az kalmış Allah’ın izniyle