B-use45 bende bugün bebeğimi hissedemedim acile gittim 28+2 haftalığım şeker ve tansiyon ölçümü yapıldı ve şekerim çok yüksek çıktı dahiliyeye randevu almamı söyledi zaten 1 haftadır el ayak yanması sürekli su içme isteği çok fazla uyku halsizlik yasiyodum doktor şekerden kaynaklandığını söyledi nasıl ilerlicek bilmiyorum erken doğum riski olusabiliyomus buda beni çok tedirgin etti