sym27 Transferin 7 günü ovulasyon testim pik gösteriyor gebelik testi yok elimde bende onu denemek istedim 🫣
Canan__ sym27 benim bat 4 eylül 30 unda kan testinde gebelik çıktı canım o günden beri deniyorum merak etmiştim sürekli pik çıkıyor
kocamaduru sym27 ben ilkinde yapmıştım ve koyu çıkıyordu pik olmuş gibi ikiside aynı koyulukta gebelik ilerledikçe t çizgisi daha da koyulaşmıştı
_nejla_ sym27 allah saglikli sihhatli kucaginiza almayi nasip etsin insallah bende dun verdim 29.70 cikti baya dusuk size gore