Bugün İzmir Medican Hastanesi Kadın Doğum bölümünde, Dr. Hakan Sabırlı’nın hastalara yaklaşımıyla ilgili ciddi bir şikayetim var. Kontrol amacıyla gittiğim muayene sırasında, ağrısı olan hamile bir kadına karşı son derece saygısız ve kırıcı bir üslup kullandı. “Git bir daha gelme, sana bakmıyorum zaten” gibi ifadelerle yüksek sesle terslendi ve hastanın yaşadığı hassas duruma hiç uygun olmayan bir tavır sergiledi.
Bu tarz bir yaklaşımın, özellikle hamile kadınların hassasiyetinin bilincinde olması gereken bir doktor tarafından sergilenmesi kabul edilemez. Olayı hastane yönetimine iletmedim çünkü genellikle bu tür durumlarda yönetimler doktorları koruyabiliyor, fakat ben bu şikayeti, başka hamile kadınların da benzer bir durum yaşamaması adına yazıyorum.
Bu tip ahlaksızlığın terbiyesizliğin yapıldığı bir yerde kimse yoğunluğa mal etmemeli. Sözde profesiyonel biri ve hep şişirme boş yorumlar.
İzmir Medican Hastanesi’nden beklentim, bu konuda gerekli incelemenin başlatılması, ilgili doktorun uyarılması ve bir daha hiçbir hamile bireye bu şekilde yaklaşılmayacağının garanti edilmesidir.