SerenYiitolu İskenderunluyummm 🙂 ama kısa süreliğine erzincana geldim doğumum burda olacak maalesef🙁(
SerenYiitolu Mlkkrmtc eşimin işi dolayısıyla buraya geldik ama ben doğmdan iki ay sonra tekrar iskenderuna gelmeyi planlıyorum