sraleyna ben randevumu bekleyemeden doğurdum 😁
Dün akşamüstü düzenli aralıklarla kasılmalarım başlayınca ne olur olmaz bi hastaneye gidelim dedik, hiç ağrım sancım yoktu ama düzenli olarak sertleşiyordu karnım, akşam 9 gibi muayene ettiler 2 cmdi açıklık, yaklaşık 1 saat sonra suyum geldi ve sonrasında inanılmaz hızlı bir şekilde sancılarım şiddetlendi, 00.34 te bebişimi kucağıma aldım 😁 Serhat hoca geldiğinde doğumhanedeydim 15 dkda doğurdum, darısı başınıza 🧡