evlat_nimeti Göğüs ucunun çıkık olmasına gerek yok bebeğin kahverengi kısmı ağzına alması yeterli. Ayrıca biraz asılırsan çıkar zaten silikon ucu asla önermem. İlk doğumumda hemşireler yardımcı olmadığı için kullanmak zorunda kaldım bebeğimle aramda kalkan gibiydi resmen bağ kurmamıza bile engel oldu. Onu bırakabilmek için eve emzirme danışmanı çağırdım. 2. Doğumumda ise sağolsunlar çok yardımcı oldular ve bebeğimde emmeye istekliydi çok güzel memeyi tuttu. Demem o ki silikon uca başlarsan bırakmak çok zor oluyor ve bağ kurmana engel oluyor benim tecrübem bu şekilde o yüzden kimseye önermiyorum