hrycky evet orda yapacağım bana çalışanlar ebeler de çok ilgili geldi doğumhaneyi gezdim temizdi tek kişilik odada yapıyorsun doğumu ve doğuma ebeler giriyor nöbetçi doktor aynı katta olduğu için herhangi bir sıkıntılı durumda kontrole geliyormuş çok araştırdım doğum yapanların geneli memnundu inşallah bende memnun kalırım