Bende 21+3 iki gündür ödemler başladı ayaklarım balon gibi yüzüm de şişiyor ama özellikle akşamları oluyor bende ayaklarımı uzatıp oturuyorum gün içinde aşağı sarkıtmıyorum, akşam altına ekstra yastık koyup ayaklarımı yükseltiyorum tuzu azalttım şuanlık pek sıkıntı yok ilk günler gibi değilim, başka tavsiye verecek olan varsa bende alabilirim 😂