Ebrumarbling Arkadaşlar 37+4 günlük hamileyim bebeğim ise 35-+4 günlük gözüküyor nedeni ne olabilir benim gibi olan var mi 2 hafta geriden giden
Deletedmom434 Ebrumarbling 2 hafta değilde 3 hafta geriden gelmede bir sıkıntı sebebi aranır.. Genetiğinizde zayıflık varsa zayıf,minyon bir bebek olacaktır
Burcumom Ebrumarbling doktorunuz konuyla ilgili bir şey demedi mi? O hafta mı öğrendiniz geriliği? Mesela benim 5. Ayımdan beri 5 gün geride doktorum hep takip etti, 39. Haftadayız yine 5 günlük bir gerilik var doktorum beslenmeden kaynaklı değil desi yapısal olarak biraz minyon olacak dedi. Sizin gerilik bir anda çıktıysa beslenmeden kaynaklı olabilir ama bunu doktorunuzun size söylemesi gerekirdi.
gevezeyazar1 Ebrumarbling benimde öyle canım doktorum kimi bebek 2 kilo doğar kimi bebek 3 sıkıntı yapma dedi 🤷🏻♀️ Ki benim bebeğim nerdeyse 20. Haftadan beri hep geride
Deletedmom434 Ebrumarbling bebeğinize kilo aldırmak için maden suyu,muz,kaşar peyniri,süt,yoğurt,ayran,ceviz,fındık,badem tüketebilirsiniz☺️ Zayıfsa da üzülmeyin hiç zayıf doğan bebekler daha çabuk toparlıyor
031965 Bıldırcın yumurtası 2 günde bir yedim bebeğime iyi geldi yemeyi bıraktım yine az almaya başladı. Benimki de 2 hafta geriden geliyor şuan biz karı koca minyonuz o yüzden doktor normal diyo da erken doğum riskimiz var ben de kilo alsın istiyorum biraz
Ebrumarbling Burcumom ilk haftalarda sorun yoktu 2 haftadır böyle geçen hafta 1 hafta geriydi şimdi 2 hafta oldu gelişmemiş yani doktor normal minyon olur dedi
Burcumom Ebrumarbling 1 hafta gerilik 2 haftaya çıktıysa bence milyonlukla ilgili değil beslenmeyle alakalı çünkü benimki 5 .aydan beri hep 5 gün geride hiç ilerlemedi o 5 gün ve su an 39 haftalığım siİnkisi 2”1 haftadan 2 haftaya çıkmış geriiliği bence bi doppler yapmalı doktorun veya başka bir doktora görünmelisin, devlet hastanesi mi? Özel hatane doktorumu
Burcumom Ebrumarbling 2 hafta üst üste 1 haftadan 2 haftaya çuıkması normal gelmedi bana ama sen bilirsin yine de
Gizzy @Ebrumarbling Ben de 36+5'yken 2 hafta geriydi karın çevresi. Ama başından beri hep minyon bir bebekti. O yüzden pek korkmadım açıkçası. Hep de protein ağırlıklı beslenirim. Ama çok kilo almıyor. Zaten eşim de ben de çok küçük doğmuşuz, bize çektiğini düşünüyorum. Doktor tansiyonum yüksek olduğu için zayıf kalmış olabileceğini de söylemişti ama zayıf olması dışında bir sıkıntı görmedi. O da 2500den fazla doğduğu sürece sıkıntı değil zaten organları gelişsin yeter dedi. Şimdi pazartesi doğumum var, minik bir oğul bekliyoruz inşallah. 😍💕
Burcumom Gizzy maşallah sağlıkla gelsin inşallah kalıncı haftanızda olacak doğum benimde 5 mart salı olacak inşallah.
Ebrumarbling gevezeyazar1 kilo dışında bir problem olmasında canım önemli değil ben başka bi problem mi var diye korkuyorum benim ilk bebeğim de 2800 doğmuştu zaten hemen toparlıyor zayıf olanlar inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi tek duam bu
gevezeyazar1 Ebrumarbling aynı korku bende de var ama doktor bi sıkıntı tok diyo bende ona güveniyorum 🤷🏻♀️