Kızlar kürtaj sonrası tekrar kan ve şeker yükleme testi yapıldı açlık 85 1. Saat 170 2. Saat 50 geldi şekerim dalgalanmalar var yani ben tedaviyla gebe kalabiliyorum. Doktor şekerini dengeye sokmadan hamile kalma diyerek beni endokrine yönlendirdi. Benim gibi olup gebe kalan sorun yaşamadan doğum yapan var mı ?