Kızlar merhaba
28 yaşındayım ömrümde ilk kez yaşadım o sebeplede telaşlandım. Son reglimden 15 gün geçti yani yumurtlamam gerekirken dünden beri peçeteye sildikçe gelen kan görüyorum açık pembe ama bildiğiniz kan. Bazı yerlerde yumurtlama kanaması diye okudum ama böyle mi oluyor bilmiyorum bugun 2.günü regliye dönücek gibi durmuyor zaten daha reglime 15 gün var mantıken. Doktora gitmeli miyim ?