Kızlar merhaba 5,5 yaş kızım var 2.yi düşünüyorum geçen ay başarısızdı bu ay ovülasyon testiyle şansımı denemek istiyorum şansıma artımed denk geldi eczanede pek sevilen bi test değil ama , şimdi ben testi sabah mı akşam mı yapayım üstünde illa yazıyordur ama ikiside kıpkırmızı çıkınca mı değerlendiriyorm yumurtlama çatlama vs o olayları anlatın bacınıza😬