firdevsbl bebetomveben_ 3 hafta önce bebeğim 2 hafta geriden geliyordu ceviz badem muz yedim öğle ve akşam yemeklerinde 2 şer 3 er bardak ayran içtim hep. bırakın haftasına yetişmeyi 1 hafta ileriye bile gittik gerçekten yemek çok önemli 🫶🏻🫶🏻
erikarpuz bebetomveben_ vaktim ve malzemem olduğu sürece sağlıklı beslenmeye çalışıyorum ama fast food ya da abur cubur yediğim de çok oldu o dengeyi korumak lazım
hamilesavis19 Açıkçası ben yemeklere çok dikkat etmiyorum. Pilav makarna çorba ne olursa olur yapıp yiyorum, çalıştığım için çok yoruluyorum enerjim olmuyor. Ama ara öğünleri mutlaka meyvelerle, kuruyemişle dolduruyorum. İnşallah oradan faydalı oluyordur 🥲