Merhabalar pcos’luyum. İlk çocuğuma hamile kalmadan bir ay önce öğrendim pcos olduğumu. Yumurtalıklarımda pcos görüntüsü varmış hormonlarım normal. Göbek çevresinde kilo alımı ve yüzde sivilcelenme dışında belirtisi yok. Korunmayı bıraktıktan sonra ikinci ay hamile kaldım. Sormak istediğim soru şu ben hep düzenli adet olurum (26-27 günde bir). Her ay düzenli adet olduğuma göre her ay yumurtam olgunlaşıp çatlıyor demek mi 🤷♀️yada yumurta olgunlaşıp çatlamasa da adet olunur mu? İkinci bebeği düşünüyorum nasipse ama pcos postlarını okuduktan sonra korkmadım değil. Bu konuyla ilgili Dr a da gitmedim yıllardır .