Buyuyenkalbim 38 haftalık hamileyim ve son zamanlarımda tansiyonum neredeyse her kontrolde 13/8 gözüküyor ama benim bi şikayetim yok. Ve üstüne üstlük idrarda protein kaçağı olduğunu öğrendik hafta başı yapılan tahlillerde negatife düştüğünü söyledi doktorum. Normal doğum istiyorum doktorum denerim ama değişmezse tansiyonun anı yükselirse acil sezeryan diyor. Başına böyle bişey gelen varmı sizler neler yaptınız bide bebeğim en son 2950gram dendi sizce nasıl bi sorun oluştumu sizde
Miniksusamtanesi Buyuyenkalbim 13/8 gayet normal bir tansiyon. Ama protein kaçağı durumu riskli tabi Allah yardımcınız olsun
Miniksusamtanesi Buyuyenkalbim yani düşünün ben tansiyonumu 13/8e düşürmek için gümde 4 tane ilaç içiyorum 😄
Buyuyenkalbim Bencede normal benim bi şikayetim yok ama doktorum sürekli takip istedi ve bende şu aralar kendimi sadece ona adapte ettim. Dogumuma bebeğime kendimi veremiyorum açıkçası