sufa Merhabalar hamile olup yoğun ayakta işte çalışanlar var mı ben 7.haftamdayım ve çalışıyorum sürekli ayakta otur kalk oluyor sıkıntı olur mu acaba bazen içim içimi yiyor 🥺
Rose_07 sufa eğer sağlıklı ise birşey olmaz her şekilde tutunur size ağır kaldırmayın. Ama yinede iş yerinize söylerseniz sizi çok yormazlar.
hamilesavis19 sufa merhaba. Ne yalan söyleyeyim ilk haftalar çok zorlandım, sağlık raporu aldığım oldu. Şimdi 24. Haftadayım çok daha rahat geçiyor.