hilaltrkl Kızlar adetim iki gün geçti test yaptım çift çizgi çıktı ama çok fazla karnım ağrıyor sizce normal mi
babysmom1 hilaltrkl ben hamile olduğumu bilmiyordum doktora gittiğimde sanırım regl olacağım demiştim karnım alt kısmı regl olacak gibi ağrıyordu oysa hamileymişim
Musilk-1 hilaltrkl ne zaman dan beri karın ağrısı çekiyorsun canım belki yerlesmedir karnın şiştimi peki bende öyle olmuştu hamileymişim
kirr Benim ilk belirtilerimde adet olacakmış gibi yoğun ağrılar vardı ama normal diyemem bir doktorun görmesi lazım belki sizin başka bir sebepten ağrıyordur
kirr hilaltrkl şansına yaa devlette sıra bulmak zaten çok zor ama bence bir şey yoktur korkma benim de öyle sancılarım olmuştu hatta adet olmak üzereyim sandım hep baya da yoğun adet sancıları çektim ama çok şükür hiçbir şey olmadı
twomam hilaltrkl böyle bir durumda sıra beklemeniz gerekmez gebelik testim pozitif iki düşük öyküm var derseniz hemen bakarlar acilde
Musilk-1 hilaltrkl ben adetimi bilemiyorum maalesef dengesiz ama yumurtlama ya göre hesaplayacagım bendede dört gündür mide bulantısı kasık ağrısı karın ağrısı var ayın 12 sinde test yapmayı düşünüyorum adet olmazsam