kendinehaskadin Merhaba anneler ve anne adayları ikinci çocuguma hamileyim ama süreci bayağı unutmuşum. İkili test yaptıracağım bu hafta doktorum yokmuş pazartesi günü var o güne randevu aldım o zaman bebeğim 13+2 oluyo geç olmaz değil mi?
nesee123 kendinehaskadin banada 13+4te verdi randevuyu geçen hafta olmadığı için. Pazartesi hem ikili tarama yapılıcak hem cinsiyet öğrenice, inşallah :)
kendinehaskadin nesee123 hadi inşallah bizde Pazartesi’ye randevu aldık inşallah bizimde ikili testle cinsiyet belli olur hayırlısıyla 😍🤲