Aden_Umay Tam 38. Haftamıza sezaryen günümüzü aldık güzel anneler ikinci doğumum biraz heyecan biraz korku var nasıl olacak bilmiyorum 🤷🏻♀️ benimle birlikte olan var mı?
Yenibirannee Aden_Umay hayırlı sağlıklı şekilde gelsin inşallah 🌸 bende kasımın ilk haftası 3. sezaryan doğumumu olacağım
Aden_Umay Annemidedinsen o gün müsait doktorum izne çıkmadan ameliyatı aradan çıkaralım gelişimi de iyi dedi
nevanur_srt Aden_Umay bende dün gün aldım 10 eylüle çok heyecanlıyım korku stres sevinç üzüntü hepsi bir arada karmakarışığım🥹🥹
Aden_Umay nevanur_srt sağlıkla gelsin miniğiniz duygularımız aynı rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin
Bicirik2025 Aden_Umay bende 8 ine gun aldim ama 5 inde de alabilirim dedi doktor karin cevresi geriden gidiyor. Ayin 5 i tam 38+0 oluyor 🥰 saglikla gelsinler insallah 😍😍