Beyzanrcnp benim kız 3,4 günlükken sarılık oldu canım 14 mu neydi değeri tam hatırlamıyorum sınırda demişlerdi hemen kuveze aldılar 2 gece kuvezde kaldı değeri dusurmusler bende hemen mamaya başladım 3,4 güne geçmişti benim sütüm çok azdı o yüzden mama ile geçmişti 5 sene olacak hatirladiklarim bu şekilde