Esraazrahlil valla bende çok üzüldüm inşallah yüksek çıkar spinal olurum hayırlısıysa diye dua ettim hep 10 6 olmasına ragmen yapmam dedi kesin konuştu anestezi uzmanı canım sende bi görüşsen keşke çünkü kendini hazırlamak zor oluyor ben bugüne kadar hep spinal dedim şimdi 4 gün kaldı genel anestezi dediler😔