Destekanne Senaaksac bence de var:) sabah benim de böyleydi aynı. Kan verdim 57 çıktı 🥰 Reglime daha 6 gün var
hoalslal Senaaksac inanın hiç hatırlamıyorum test markasını ama tam olarak böyle olduğu için emin olayım diye vermiştim
filikkk Senaaksac bende iki gün önce pozitif mi acaba heyecanlanıp bugün yaptığım testle negatifi gördüm iki gün önce yaptığım test markasıda freelydi ve ben silik çizgiyi gördüm eminim yani ama şimdi başka marka test negatif bu marka teste güvenmeyin kan verin bence