Kızlar merhaba bu ikinci hamileliğim ama ilkinde 5 İnci haftada başlamıştı bulantılar şimdi bu hamileliğimde hiçbir belirti yok daha doktor kontrolüne girmedim haftaya gidicem normal mi sadece adet agrisi gibi agrilar var ara ara kasiklarim aciyor normal mi ? Siz ne durumdasınız ?