Kızlar bugün tekrardan doktora gittim kanamam vardı 3 doktorun günlerdir göremediği kese çok şükür 4.doktor alttan gördü ama kanaman var düşük riskin çok yüksek dedi iğne yazdı keseyi gördüm içim rahatladı ama bu sefer düşük riski var nolur yüreğime su serpin biraz fotoğrafı da bırakıyorum linke