tirinitii Gnyozlem evet çok iyi anlıyorum sizi bizim de öyle sorun yok ama 2 sene sonunda oldu o da kürtajla sonuçlandı inşallah siz de mutlu haber alırsınız bu ay ama bence kan verin kendinizi boş yere strese sokmayın
7534 Gnyozlem benimde adetime 13 gün kala test yaptım çok silik bir çizgi çıktı varla yok arasında salı günü adet günümdü kan testi yaptık pozitif değer 900 darısı olmayanlara inşallah yarın bı kan testi verin bence benimde senin gibi belirtilerim vardı🌸☺️
tirinitii 7534 aaa 13 gün kala mı çok erken öğrenmişsiniz maşallah 😍 adet döngünüz kaç günde bir acaba
Gnyozlem Kızlar adetim 6 gün geçti sırtımda ağrı oluyor arada bazen göğümde hasssiyet oluyor ve akımtım çok oluyor anlamadım acaba neden
sizdenbiriyim Son adet tarihim 18 eylüldü ama bu ay çatlama 11 ekimde oldu bende test yapmak istiyorum yapsam görünmez dimii🥲🥲veyahut ne zaman yapabilirim en erken
Bir1kelebek sizdenbiriyim benim de 12 ekim çatlama 🥹 ben test yapmicam bu ay inşaAllah sende yapya yada 12. Gün yap o zaman çıkar ne kadardır istiyosun ilk mi
sizdenbiriyim Bir1kelebek evet ilk inşallah şöyle 1.yıl 4 aydır evliyiz ama 5 ay fln ayrı kaldık eşimle işi dolayısıyla hep istedik bakalım 🥹 ilk defa ovulasyon denedim bende 21. Gün yumurtlama değerlendirdik çatlamayı da inşallah olur ne diyeyim 🥹
Bir1kelebek sizdenbiriyim inşaAllah canım 21. Gün yumurtlama derken anlamadım geç mi yumurtlama oldun döngün kaç gün
2611seher_ Missgecekusu canım ben de geçen ay 16 sine da olmuştum bu ay bekliyorum daha olmadım bugünle 3 gün oldu varmidir test almaliyim