Duygu_52 valeriaa_ kaç güne iyileştiler canım benim oğlum ne yürüyor ne tuvaletine gidiyor kremini bile sürdürmüyor ya sürekli ağlıyor napcam bilmiyorum
valeriaa_ Duygu_52 benmki de oyleydi bağırıyodu ağlıyodu ,çiş yapmaya korkuyodu ,ama çişini yaptıkça düzeliyo siz motive ederek kremini sürmeye çalışın tedavi olsun çiş yapınca da zaten o bölge çabuk iyileşir,1 hafta 10 günü buldu bizimkiler
Duygu_52 valeriaa_ yaa baya uzun sürmüş bizede 5 gün falan oldu sürekli mızmız bende hamileyim 25 haftalık epey yordu bu süreç beni
valeriaa_ Duygu_52 allah yardımcnz olsun ,birkaç güne toparlanır, haftayı atlatınca günden güne düzelir inşallah merak etmeyin